HTML Map

środa, 16 lipca 2014

SYOSS MIXING COLORS 1-18 INTENSYWNA BRĄZOWA CZERŃ

Nazwa: Syoss Mixing Colours
Nr farby: 1-18 Intensywna Brązowa Czerń
Opis producentaKrem trwale koloryzujący z mieszanką intensywnych pigmentów koloru głęboko wnika we włosy i barwi je dając długotrwały, lśniący, intensywny kolor oraz profesjonalne pokrycie siwych włosów. Syoss Mixing Colors jest profesjonalną farbą do włosów, na którą składają się 2 zharmonizowane odcienie: Głęboki Odcień Bazowy i Intensywny Modny Ton. Oba odcienie łączy się ze sobą, bezpośrednio przed koloryzacją, którą dzięki prostemu sposobowi użycia, można z powodzeniem stosować w warunkach domowych, będąc pewnym fantastycznego rezultatu. 


Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zmiany koloru włosów. Znudził mi się mój dotychczasowy kolor i postanowiłam postawić na ciemniejsze tony, zwłaszcza że moje włosy rosną w bardzo szybkim tempie a przy jaśniejszych kolorach odrosty widoczne są już po 2 tygodniach. Jak zwykle wybrałam  się do Rossmanna i po długich namysłach, czytaniu, dopasowywaniu i ocenianiu wybór padł na farbę Syoss. Głównymi czynnikami, który o tym zdecydował był kolor, który od razu wpadł mi w oko i promocyjna cena. Moje włosy są dość długie i grube, a to wiąże się zazwyczaj z zakupem podwójnej ilości farby. W normalnej sytuacji musiałabym wydać na tą farbę z 50 zł a aktualnie można ją kupić ( w Rossmannie) w cenie 24,49 zł za dwa pudełka. 

Kolor, który zrobił na mnie największe wrażenie, to Intensywna Brązowa Czerń o numerze 1-18
DSC01225

W skład pudełka wchodzi : 


DSC01218
Tuba z głębokim odcieniem bazowym - 30 ml;


DSC01219
Tuba z aktywatorem energii koloru - 30 ml;


DSC01221
Buteleczka aplikacyjna z mleczkiem rozwijającym - 60 ml;


DSC01224
Saszetka z odżywką zamykającą kolor z Pro-Cellium Keratin

Poza przedstawionymi powyżej produktami w pudełku znajduje się również para foliowych rękawiczek i instrukcja użycia.  

Farbę nakładałam na suche nieumyte włosy i według instrukcji trzymam ok 30 min. Konsystencja tego preparatu mile mnie zaskoczyła i jak się później okazało wystarczyło tylko jedno pudełeczko do pokrycia moich gęstych i długich włosów. Zapach preparatu nie budził we mnie niechęci, można powiedzieć, że był całkiem znośny, ale też nie pachniał nie wiadomo jak ładnie. Jeżeli chodzi o podrażnienia, zaczerwienienia, czy pieczenia skóry, to nic takiego nie zauważyłam i nie odczułam. Kondycja włosów po farbowaniu była na poziomie dobrym. Jedynie moje końcówki uległy lekkiemu przesuszeniu, ale dzieje się tak za każdym razem, kiedy farbuje włosy. Prawdziwym zaskoczeniem było odwzorowanie koloru prawie, że identyczne z tym, które przedstawił producent na pudełku. Zresztą oceńcie sami:

DSC01238

Podsumowując farbę oceniam na 10/10. Sprostała moim oczekiwaniom a jej dodatkowym atutem jest jej wydajność i dokładne pokrycie włosów. Zachęcam do wypróbowania !

10 komentarzy:

  1. Witam Cię po dłuższej przerwie ;) Tej farby jeszcze nie używałam, zazwyczaj wybieram coś w brązach, może skuszę się na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam z tą firmą i nie farbuje włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój nowy kolor i to bardzo .Ps.- ekstra szablon bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Farb z Syoss nigdy nie używałam, zazwyczaj wybieram te w piance bo są łatwe w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię farby z syossa :) Używam od jakiegoś czasu i polecam :)
    Zapraszam też do mnie http:double-identity.blogspot.com :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam farby casting z loreal ale ostatnio wybieram John Frieda tez są dobre

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor :) właśnie dziś będę farbowac ta farbą włosy :)
    Zapraszam do mnie www.kasikye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ładny ,ja szukam cały czas idealnego blondu :)

    OdpowiedzUsuń